אין כמו הימים הראשונים לעונה. ימי "הכל או כלום", בהם אחרי משחק אחד מהוללות אלופות, נגזרות כישלונות, ומוכתרים כוכבים.
לא בפעם הראשונה, אני מאלו שמנצלים את הימים הבודדים בשביל להרגיש על גג העולם
(ראיתם את המאזן של הסאנס? מקום ראשון במערב! . . .)
אז מה יש לנו הלילה?
מפגש בין ה-MVP המכהן לבין סגנו (והזוכה של לפני שנתיים),
את ווילט מודל 19' בבאק-טו-באק (כבר הזכרתי עד כמה אני אוהב את גוזמאות תחילת העונה?),
ואת ההזדמנות של הקליפרס להשפיל את הנמסיס שהעלימה אותם פעם אחר פעם ב-5 השנים האחרונות.
נתחיל:
דטרויט פיסטונס (1 – 0) – אטלנטה הוקס (0 – 0)
(02:00 לפנות בוקר)
אם לרגע נוצר הרושם שאני קצת מתלוצץ על חשבונו של דראמונד, אז כן, זה נכון. כבר שנים אנחנו ממתינים לרגע בו יפציע הפוטנציאל שלו ליותר מעוד תצוגה סטטיסטית מרשימה.
וזה בגלל העובדה שבעוד ודראמונד צבר לא מעט דאבל דאבלים מרשימים (31 משחקי 20/20 ב-5 העונות האחרונות. יותר מכל שחקן אחר בליגה באותה תקופה),
ניצחונות, קבוצתו צברה הרבה פחות.
ועדיין, אתמול, משחק פתיחת העונה של הפיסטונס, בחוץ, מול הפייסרס (שבעיניי רבים מעומדת ליתרון ביתיות בפלייאוף בסיומה של העונה), ללא בלייק גריפין,
דראמונד הוביל את דטרויט לניצחון מרשים כאשר הוא מסיים את הלילה עם 32 נק' (12 מ-18 מהשדה, 8 מ-10 מהעונשין), 23 ריבאונדים (7 בהתקפה), 4 גגות, ו-3 חטיפות.
אם בנתונים לא רלוונטיים עסקינן –
מאז עונת 84', שזו העונה שהחל ממנה בסקטבול רפרנס סופר חטיפות וגגות,
רק שחקן אחד נוסף סיים משחק עונה רגילה עם 30+ נק', 20+ ריב', 4+ גגות, 3+ חטיפות –
אקים אלאג'ואן, במשחק מול אורלנדו, אי אז ב-89'.
האם כל זה מלמד אותנו שזכינו לשובו של הווילט (אפילו מודל הליקרס)?
ממש לא.
אבל אפשר לפנטז…
מעבר לתרומתו הכבירה של דראמונד, מי שנתנו את הטון במשחק מול הפייסרס היו צמד הגארדים מהספסל (רוז וקנארד) שסיימו לילה עם 27 – 28 דקות, ו-48 נקודות יחדיו (שלישיית הקו האחורי שפתחו את המשחק עבור דטרויט סיימו את הלילה עם 22 נק' משותפות).
הניחוש שלי למשחק הלילה:
יצא לי לראות מעט אטלנטה בקדם העונה. מה שבלטו בעיקר לעין הם 2 דברים:
0 הגנה (טוב, זה צפוי למדי בהתחשב בקדם העונה),
ויכולת חלשה מאוד של קולינס.
בהתחשב בעובדה שאלכס לן ודמיאן ג'ונס, הסנטרים של אטלנטה, סיימו את קדם העונה עם פחות מ-10 ריבאונדים משותפים ביותר מ-37 דקות למשחק,
נוצרת אצלי התחושה ששוב ידו של אנדרה הענק תהיה על העליונה.
יוסטון רוקטס (0 – 0) – מילווקי באקס (0 – 0)
(03:00 לפנות בוקר)
המשחק של הלילה.
מה יש לומר על 2 הקבוצות שעוד לא נאמר?
לא הרבה.
ההשוואה בין הארדן ליאניס נטחנה עד דק, מאז שפורסם שיאניס הוא הזוכה ב-MVP.
הניתוחים של ההתכנות (או אי ההתכנות) של השילוב בין ווסטברוק להארדן?
גם אלו נטחנו עד דק.
חסרונו של ברוגדון?
דק, דק.
הניחוש שלי למשחק הלילה:
אז אחרי כל הברבורים, יש משחק שצריך לנחש את תוצאתו (או לפחות את זהות המנצחת).
אישית, אני חושב שבעוד שהבאקס יתגעגעו לברוגדון, הם לא ממש נחלשו בקיץ האחרון.
הרוקטס?
אין לי מושג איך (אם בכלל) הצמד ווסטברוק את הארדן ישחקו יחדיו,
אבל אני כן כמעט בטוח שגם אם הם יצליחו להציג כדורסל איכותי (ומנצח), זה יקרה רק בהמשך העונה.
לוקח זמן לצמד שחקנים כל כך דומיננטיים ללמוד לשחק אחד לצד השני.
או במילים אחרות:
ניצחון לבאקס.
גולדן סטייט ווריורס (0 – 0) – לוס אנג'לס קליפרס (1 – 0)
(05:30 לפנות בוקר)
כל שנה, אני נוהג להפיל את עצמי במהלך כתיבת הפריוויואים ב-"לא כוחות".
אני כותב "לא כוחות", וזה נותן לאנדרדוג משהו כמו 50%+ סיכוי לסיים את המשחק כמנצחים…
אז בבקשה, מנהגים כאלו מוצלחים, פשוט לא משנים:
לא כוחות.
גולדן סטייט מציגים הגנה (לפחות עד כה במשחקי קדם העונה) שהדרך היחידה לתאר אותה זה במילה "זוועה".
הקליפרס, להבדיל,
הם הראו במשחק פתיחת העונה מול הלייקרס, שהגנה יש להם, ובשפע.
מול קבוצה שתלויה כמעט בלעדית ביכולת הקליעה של שחקן בודד (טוב ככל שיהיה),
אני לא יכול לרשום משהו אחר חוץ מ-
ניצחון לקליפרס. קל.
אני מסכים עם התחזית, אבל עדיין נראה לי יותר מסקרן ומעניין המשחק של הלוחמים והקליפרס, מאשר הבאקס והטילים.
מה שבטוח זה שקליפרס-ווריורס יותר נעים לצפייה מטילים-צבאים.
זה מה שיהיה היום
צפייה מ1:48
https://youtu.be/Ih-ar1eAbIo
קליפרס ווריירס זה לאוהבי סנאף
חחחח 1+
נפלא גיא. אני חושב שיוסטון דווקא תנצח, למרות שהשילוב של הארדן וראסל היה אסון בקדם העונה. הקליפרס יביסו את גולדן סטייט היום – גלן רובינסון הולך לשמור על קוואי לנארד. בהצלחה עם זה. זאת הזדמנות טובה לבדוק את ההגנה של הקליפרס, כי הפעם הם יפגשו קבוצה מבוססת גארדים ולא קבוצה מבוססת גבוהים כמו הלייקרס. לנדרי שאמט יכול להיות שחקן מפתח כאן.
כשצריך לחץ בוורלי על קרי וקוואי על ראסל. נעילה מוחלטת. שאמט לא ממש חשוב פה הגנתית בעיניי.
בבאקס בלדסו הפצוע לא ישחק.
אצל הווריורס קאולי-סטיין בחוץ.
וכמובן ההיעדרויות שכבר היו של גריפין בפיסטונס ושל ג'ורג' בקליפרס (אפשר גם להוסיף את גרין ברוקטס).
מה קרה לגריפין ועד מתי בחוץ?
עד תחילת נובמבר לפחות. המסטרינג
גם KD ייעדר, לראשונה בפתיחת העונה של הווריורז.
וליבינגסטון.
ואיגי.
וקליי.
אתה יודע שאיגי וליווי בקושי תרמו שנה שעברה במהלך העונה כן?
בוא תראה סל 3 שסטף לא הצליח לקלוע בחיים:
https://www.youtube.com/watch?v=h20NNBx9JXg
ואסיסט חכם של מי שיודע לאן צריך למסור.
הוא גם בחיים לא יצליח לקלוע לסל קש שאנחנו שומרים בהם את הצעצועים של הגדול (אלא אם יקפוץ לבקר אצלנו) למה אתה כזה עקש ? יש לך כבר טענות טובות – הם נחלשו בלי דורנט וקליי. האנשים שאתה חפץ ביקרם כפול מינוס אחד כבר מושפלים ולא נספרים על ידי אף אחד. אז למה אתה חייב לטעון משהו שהוא פשוט לא נכון?
קצת התקטננתי – (ואתה לטעמי שוב הורג בדיחה [בינונית], כל הקטע היה פה בשרשור, להוסיף עוד ועוד אחד, בפאוזות, אבל אנחנו כבר לא רואים עין בעין בתחום הזה. גט לוס מאן…). אבל גם עניינית, איגי וליבי, זו עוד פגיעה בווריורז. זה לא מקרי שהרבה קבוצות ישמחו לקבל את אנדרה השנה. הוא הרחק מעבר לשיאו, ועדיין, מה שהוא מביא ברגעים הכי קובעים, כמו הווידאו – לא יסולא בפז. HOF ברגעי הקריירה האחרונים שלו, זה עדיין נכס גדול.
תודה גיא. פריוויו נפלא. אם באלמר היה יודע שהוא תחת קללת הרשע ,הפיניקס האפל מכול אולי היה חוסך את המיליונים ששפך בקיץ 😛
זה קללה למשחק ספציפי. רק אם השם יהיה גיא שאומר שהקליפרס יזכו באלי פו פו פו ת אז באלמר צריך לדאוג.
על הבאקס כרגע יש קללה מדולשת שלי של גיא והאשך הם בסכנה הכי גדולה.
אחכ זה הלייקרס שקללת הפניקס הוטלה עליהם
תנחומיי ליאניס…אולי יצליח להתגבר ולהאכיל אותכם גירוס בסוף העונה
גדול התמונה מהאופיס
עכשיו אין ברירה חוץ מלחכות להפתעת העונה- הווריורס מנצחים את קליפרס
מצוין, תודה.
דטרויט בדו ספרתי
מילווקי במשחק צמוד
קליפרס בבלואו אאוט
תודה על הפריוויו גיא!
אם לשפוט על קדם העונה, ההשתלבות של ווסטברוק במשחק ההתקפה של הרוקטס מקרטעת לא פחות מהגנת הווריורס. זה מרגיש שמשחק ההתקפה של יוסטון לא ממש השתנה מעונה שעברה, משמע – הרבה אייסו של הארדן, ושעמומון לצפייה..
מקווה שנתבדה, אבל כל עוד דאנטוני על הקווים כנראה שלא.
למה חשבת שישתנה?
יש אנשים אופטימים. גם חשבו סימונס יזרוק שלשות
לא חשבתי, קיוויתי. אוהדים לא מסוגלים באמת ״לחשוב״ משהו על הקבוצה שלהם, רק לפלל לטוב ואז להתאכזב כשזה לא קורה / לשמוח אם קורה בטעות 🙂
אוקיי
דטרויט-הוקס+1 (הוקס)
משחק קשה מאד להימור. דטרויט באים לבק טו בק בבית בלי בלייק. מצד שני ההוקס ככ חלשים ולך תסמוך על רדיש…
לא ממליץ לשים כסף על המשחק הזה. בכל זאת אם מוכרחים אני הולך על ההוקס. נקווה שטריי יאנג ראה את לוקה הלילה ומכין הפתעות לאיש סמית ורגי גקסון. מצד שני די ברור שדרק רוז הולך לחגוג חזק על ההגנה של אייס טריי (אולי בהגנה יקראו לו ice path?) ורוז אכן יחליק אל הסל בקלילות.
יוסטון- באקס+2 (יוסטון)
עוד משחק קשה לתחזית אבל כמו שגיימס הארדן נראה לדעתי הוא הולך לנגב wave after wave after wave ולצוד איילים בכל מקום.
שאלה נוספת היא האם ראס יצליח לנפץ את שיא הניגור של קונלי מהלילה עם 1 מ16 מהשדה. הקהל ביוסטון בכוננות ממכת ברק.
גולדן סטייט+2- קליפרס (קליפרס)
המשחק הקליל של הלילה (קללת הרשע והמגבון משולב בזה הרגע).
דריימונד גרין כבר מצחקק על דיאנגלו ומנסה לגרום לו למוטיבציה וזה מה שהוא אמר אתמול על ההגנה שלו
"Watching him in practice yesterday, I told him, 'Oh you showed me you can defend. I didn't know you could. So that's the expectation now,'"
"Obviously, we're going to ask him to defend. Yesterday, he was asked to defend and he showed that he can. I told him that'll be the expectation moving forward.
"Sorry, buddy, you showed it."
מהצד השני האנקונדה באים לארוחה של סטפני הקטנה שהיום תרגיש את בברלי וקאווי ובהגנה תצטרך לעצור את סוויט לו. דריימונד הולך לנגר קשה ביער הידיים ולחטוף שאגות ממונטרזל (שתדעו בעברית זה הר הרצל מאונט הרזל) ולהפסיד גם בקרב השאגות.
ופה אצטט את גיא כאורים ותומים " הלוחמים ישמשו אסקופה נדרסת".
גארבג כבר אחרי החצי סטפן לא חוזר וגם לא קאווי. כל מיני מקיני נגד גמייקל גרין נראה.
חבל שהמשחק של יוסטון לא ב5 וחצי והלוחמים בשעה 3 היה עדיף.
לעולם אבל ל-ע-ו-ל-ם אל תעלה תצלום של ערימת הג'לי האנושי, הסחוס הרוטט עם החיוך המטומטם, הזחוח העונה לשם סטיב באלמר.
האם קיים בעולם כולו דבר דוחה יותר?
גם אם כן – אנשים בדיוק מנסים פה לאכול.
אז אנא. לעולם.
תודה.
Easy
Donald j trump
בלי קשר לקללת הרשע אני באמת חושב שגולדן סטייט יכולים לנצח. יש להם כל כך הרבה מה להוכיח, וכשסטף בסגל שלך – הכל אפשרי
+1
גם צריך לא לשכוח את הקללה התמידית על הקליפרס.
מצד שני, זה נראה שהסייבורג חסין לקללות. הרי גם טורונטו הייתה ידועה כקבוצה שבקושי מסוגלת לעבור סיבוב-שניים בפלייאוף עד לפני שנה..
הסייבורג חסין להכל. לא נעים להגיד את זה, אבל (תיאוריה מופרכת שלי) הדבר שהפך את הקריירה שלו למה שהיא, הוא הרצח של אבא שלו.
גם ביקור טראומטי אצל רופא שיניים
הווריוס הולכים להיות מעניינים בגלל דבר אחד, סטף.
לפי דעתי הוא אחד שח'ני ההתקפה הגדולים בדור הנוכחי, שלא היה צריך להתאמץ יותר מידי עד עכשיו(כלומר בעונות האחרונות), בא נראה מה הוא שווה, עונה של 35 נקודות למשחק נשמעת עונה סבירה.
בדיוק, אני צופה מצד אחד ניצחון מוחץ של הקליפרס, אבל גם הצגה של סטף. בגלל זה אני חושב שהיה נחמד לצפות בזה. וחוץ מזה הקלפרס עם ההגנה שלהם ועם הבולדוג בברלי תמיד כיפים לצפיה. אולי באמת המשחק של הטילים והצבאים יהיה יותר צמוד, אבל שום דבר יפה במיוחד לא יהיה שם. אולי כמה סלים יפים של הזקן מרחוק, וכמה כניסות יפות של היווני – מעבר לזה זה לא הולך להיות משחק מהנה.
😘אפילו שהתעוררתי ב-5 להיות אצל רופא השיניים שלי בגרינוויל לסיום הטיפול (הדבקת הקראון ב׳מלט׳ שיניים וזה עתה ניגמר הטיפול ואני כבר ניפגשתי עם קונה לטאונהאוז שלנו, נהניתי בצורה בלתי רגילה מהפוסט שלך. ממש תענוג. עכשיו צריכיםלהתחיל לנהוג חזרה לאטלנטה
תודה רבה גיא
אטלאנטה
יוסטון
קליפרס
נעבור לפינת עדכוני אופנת תמריצי קיץ 2019:
התמריצים בחוזה של באדי הילד (מפאת האורך לא נפריד לסבירים ובלתי סבירים):
1. הופעה ב-70 משחקים ו-85% מהעונשין – 500 אלף דולר לשנה.
2. הופעה ב-70 משחקים ופחות מ-2 איבודים למשחק – 500 אלף לשנה.
3. הופעה ב-70 משחקים והכי הרבה שלשות בליגה – 500 אלף לשנה.
4. הופעה ב-70 משחקים ורייטינג הגנתי אישי נמוך מ-110.5 – 500 אלף לשנה.
5. בחירה לאולסטאר – מיליון דולר לעונה.
6. הקינגס בפלייאוף – 500 אלף לשנה.
7. הקינגס בחצי גמר המערב – 500 אלף לשנה.
8. הקינגס בגמר – מיליון דולר לעונה.
.
התמריצים של דומנטס סאבוניס:
1. בחירה לאולסטאר – 1.3 מיליון לשנה.
2. בחירה לחמישיות העונה – 1.3 מיליון לעונה.
אם הקינגס יעשו גמר ב-4 השנים הקרובות אני גם אקבל מצה"ל בונוס של מיליון דולר
תמריצים בחוזה של בראדלי ביל-
1. אחוז גבוה מ-10% לשלוש- 20 מיליון דולר לעונה
2. לא להיות מורחק במשחק הראשון בעונה- 37 מיליון דולר לעונה
חשוב לציין שמדובר ב unlikely incentives
מה עם בראון?
זה כבר היה במהדורה הקודמת של חדשות האופנה…
* מיליון לעונה על 65+ משחקים, 49+ ניצחונות של הקבוצה וסיבוב שני בפלייאוף (תמריץ סביר)
* 2 מיליון לעונה אם הוא נבחר ל-MVP, DPOY או לאחת מחמישיות העונה (תמריץ לא סביר).
תודה גיא התגעגעתי.
ההגנה של הווריורס בהחלט הייתה לא מתואמת אבל מדהים באיזו קלות מספידים אותה. נראה אם כל המידריינג' שנכנס לקוואי וללו ייכנס גם היום. אני מהמר על דו ספרתי ללוחמים.
.
אטלנטה הייתה עם הגנה לפרקים די טובה בקדם העונה, והם הגיעו להרבה זריקות טובות – נלך עם ניצחון דחוק לקוריוז
תודה רבה גיא, אחלה ניתוח ומסכים עם כל התחזיות.
רשע, יצא לך לראות את הרגע הזה? מושי-פושי אבל מרגש.
זה אחרי שסטרסברג יורד מהאינינג ה-7, עוד הצגה מדהימה, וכל המתח העצום מתפרק. והיפה שאניבל סאנצ'ז הראשון לחבק אותו, מה זה. אחים מלידה.
https://twitter.com/dcsportsbog/status/1187207319324708865
היה אחלה משחק (הצטרפתי באינינג ה-4).
את הקטע הזה החמצתי, ככל הנראה בגלל שזה התנגש עם המשחק של הסאנס.
אכן, מרגש.
הפיסטונס ב14
הבאקס ב9
הקליפרס ב3
תודה גיא
שומעים מהכתיבה שלך שיש לך עדיין חיוך על הפנים מהסאנס אתמול
…
בארבע השנים האחרונות הווריורס ובמיוחד קרי עשו חגיגות מיוחדות מול הקליפרס
(אי אפשר לשכוח את הברייק אנקל של קרי לפול)
לבוא כאנדרדוג יהיה להם חדש.
יהיה משחק אש
ניפגש בחמש וחצי
אותי באמת מעניין איזה ווסטברוק נראה
האם ביוסטון תהיה סינרגיה
או ניוטראל בפול אנרגיה
מעניין
🙂
מה נשאר לומר על יוסטון מילווקי שלא נאמר פשוט מאד היום המשחק הראשון שלהם לעונה גם המשחק האחרון שלהם לעונה יהיה בעימות ישיר בטקסס במשחק מספר 6 ביוני יוסטון תנצח ותזכה באליפות .
עונה קודמת אנשים ישנו על מונטרז ועל לו וויל שני שחקנים שמוספים המון כוח מהספסל, בתוספת של קוואי PG אני לוקח אותם על גולדן סטייט של עונה שעברה.
קליפרס-ווריורס-ניצחון לקליפרס
.
הוקס-פיסטונס-ניצחון לפיסטונס
.
רוקטס-באקס-תיקו עם סל משווה של ראסל בשנייה האחרונה.
לא רואה את ג"ס מנצחים היום. הכדורסל של קר הוא כדורסל של שיטת משחק, בהגנה ובהתקפה. הגנה לוקח יותר זמן ללמוד הן ברמה האישית והן ברמה הקבוצתית. לשליש מהסגל של קר יש ניסיון של שנה או כלום. אחד, עם הרבה ניסיון, לא ישחק אם בכלל, רוב העונה. מחמשת השחקנים הותיקים החדשים, שרק אחד מהם מילא את הצפיות ממנו עד היום, רק שלושה שיחקו במשחקי ההכנה ואחד נפצע. מארבע ששיחקו בשנה שעברה אחד נופה ואחד לא שיחק במשחקי ההכנה. גרין וקרי בריאים אבל הם שחקנים של קבוצה ולא של הירו בול. הקליפרס עמוקים ומלאים רגשות נקם. השופטים נותנים לבוורלי להרביץ (לכולם, לא רק לקרי) וללאונרד להלום במגינים א-לה- לברון עם הכתף. בקיצור, לא היום.
תודה גיא.
כולם משום מה ממשיכים להתייחס לווסטברוק והארדן כ"צמד הגדולים" או כ"שני שחקנים מוכשרים" או "שני שחקנים כ"כ דומיננטיים".
מי שראה את ווסטברוק עונה שעברה, ועוד יותר בקדם עונה, יודע שזה שקר גלוי.
ווסטברוק כיום שחקן מוגבל ומזיק שכל כשרונו התנדף עם האתלטיות.
קליעה אין, קבלת החלטות אין, הגנה אין, תנועה בלי כדור אין, גם חדירה כבר חלשה מהממוצע בליגה.
פשוט שבר כלי של שחקן.
יש ליוסטון שחקן גדול אחד (שקרן ורמאי ומנהיג נורא, אבל כשרוני בכדורסל) בלבד.
מסביב, זאת אותה יוסטון מוחלשת, בלי פול שנתן להם המון ועם הווסטברוק השבור שתקוע להם כמו עצם בגרון.
טעות מחרידה של מורי שנעשתה מחוסר ברירה בשל היחסים האישיים בין פול והארדן.
* בנוסף, הטעות היא גם של ווסטברוק, שדחף להגיע לקבוצה שהכי לא מתאימה לו.
הוא כ"כ לא קשור ולא מתאים למשחק שלה שזה מעורר רחמים ממש.
נכון, בגלל זה הוא עשה נקודות בחדירה ביעילות יותר טובה ומסר ליותר סלים כתוצאה מחדירות מלוקה דונצ'יץ גאון הכדורסל שרק עושה את כולם מסביבו יותר טובים. באמת שבר כלי.
חחח תמשיך להסתכל על מספרים.
בוא נראה איפה שניהם יהיו בעוד כמה שנים וניזכר בדיון הזה.
ברור שבעוד כמה שנים לוקה יהיה בשיא הקריירה וראסל בשלהי
חחח טעות הגבתי מתוך מערכת התגובות. חשבתי שאתה עדיין מדבר על יאנג.
אתה תמשיך לזרוק טיעונים שאין להם אחיזה במציאות. כי המספרים הם "שקר".
אז רק עוד קצת בשבילך ראסל קלע באחוזים יותר גבוהים בחדירות בעונה שעברה מכל העונות הקודמות שלו. הוא מוסר יותר מכל אחד אחר בליגה לסלים, זו באמת קבלת החלטות נוראית. קליעה אף פעם לא הייתה לו. ההבדל בעונה שעברה? הוא לקח פחות זריקות. דווקא חיובי.
אז אתה רוצה להגיד שהוא שבר כלי? בסדר? אבל אלה עובדות. לא דעות של הייטרים.
אז מיקסום היכולות של יוסטון הוא אולי בעצם ההיפך ממה שמקובל להניח? ראסל 1 היוצר-חודר, והארדן 2 השוטר? זה מעניין.
"תמשיך להסתכל על מספרים"?? על מה צריך להסתכל, על הדעות הקדומות שלך והרגשות שלך כלפי שחקן? אני ממש לא מחובבי ווסטבריק, אבל המשפט הזה מגוחך
אתה משווה סופרסטאר ואולסטאר כמה שנים רצופות, לילד בן 20 שהתחיל שנה שנייה בליגה?
אני עם האשך, ווסטברוק לא זה, והוא צריך את הכדור ליד כדי להיות אפקטיבי, גם הארדן כזה. לכן זה ציוות שנועד לכשלון(לכל הפחות הצמד קטן מסכום חלקיו)
כתבתי כבר מספיק על זה ועד כמה הציוות בעייתי. אבל להפוך את ווסטברוק לשחקן גמור זו בדיחה.
עידו ווסטברוק כמו מרבורי הוביל את טבלת האסיסטים אבל הוא אגואיסט נוראי, קבלת החלטות שלו נוראה (כן בחירת זריקות זה קבלת החלטות) מהם בדיוק באחוזי אפקטיביות שלו? כמה פול אפס מ3 הוא לוקח למרות שהוא צלף נוראי, הרדיפה הדבילית אחרי הטריפל דאבל
נו גם אתה מתחיל?
לא טענתי שאין לו שם בעיה. אני רק נגד הטענה שהוא בנפילה עצומה ביכולת ושחקן גמור. בחירת הזריקות שלו תמיד הייתה בעייתית אבל וזה אבל גדול יש לו יכולת נהדרת ליצור מצבים מצויינים לשחקנים איתו על המגרש. אתה מקבל את אותו ווסטברוק עם אותם היתרונות ואותם החסרונות.
ועכשיו כדורסל זה הרבה יותר מסטטיסטיקה, אין לו את אפקט קובי בריאנט שחייב שמירה כפולה, ופינה לשאר מבטים פנויים, הוא לא מסיים בצבע ביעילות שמחייבת שמירה כפולה, אין לו תנועה ללא כדור וגם ללא זריקה דבר שמשתק את ההתקפות שלא הוא מוביל ומשאיר אותם 4 מול 5
רגע אז הוא שמעון-ברוך או לא?
שוב הוא מסוגל ליצור מצויין אבל הוא מעדיף את הסטטיסטיקה הריקה מתוכן טריפל דאבל… הוא גם חייב לזרוק 20+ זריקות בלילה ולהיות נסקור המוביל, יש סיבה שהקבוצות שנבנו סביבו ללא דוראנט כל כך לא יעילות התקפית
מה זה מעדיף את הסטטיסטיקה הריקה מתוכן? שנזכיר שוב מה המאזן של הקבוצה כשהוא משיג טריפל דאבל? זה טיעו די מרוקן מתוכן. גם הטיעון שהקבוצות שנבנו סביבו היו לא יעילות התקפית.
שמעון-ברוך או לא?
מבחינת כישרון הוא לגמרי טופ 3, כשמשלבים את זה עם קבלת החלטות וחוכמת משחק הוא גבולי אצלי אבל שחקן עם הסגנון שלו מגיע עם תקרה ברורה לקבוצה
מה הבעיה לתת תשובה פשוטה שמעון-ברוך כן או לא?
גילרי אם אתה טוען ברצינות שהוא לא בנפילה עצומה אין מנוס מלהגיע למסקנה שאין לך מושג בכדורסל. נקודה.
עידו הטיעןם של הטריפל דאבל ומה המאזן של הקבוצה זה טעון פיקטיבי מה קורה שהוא משיג 30 נקודות 8 אסיסטים ו11 ריבואנדים, 3 שנים הוא ללא דוראנט הקבוצה שלו גם עם עונת שיא של פול גורג (עונה של MVP( לעולם לא הייתה בטופ ההתקפי הוא אפילו מתקרבת לכך, יש סיבה שהוא לא עובר סיבוב ראשון למרות שהוא פוגש קבוצות שחלשות משמעותית על הנייר
לא זה לא טיעון פיקטיבי כי ראסל שמוסר הוא ראסל טוב לקבוצה. כבר הדגמנו את זה מספיק הבעיה היא כשהוא זורק בנפח גבוה (מסיבות ברורות).
וזה מעניין שהחלטת שהקבוצות שפגש בפלייאוף חלשות משעמותית על הנייר. כשפעמים דורגו יותר גבוה ופעם נוספת היו במאזן זהה.
יוטה לא יותר חלשה על הנייר מאוקלוהמה של פול וראסל, פורטלנד לא? זה די מגוכח
ווסטברוק גמור וחתום.
כבר הרבה זמן, אבל שנה עם פלומבה.
והטיעון לגבי לוקה הוא לגמרי עקיצה שמתקשרת לדיון אחר לא משהו שאמור להיות השוואה עניינית.
כאילו שההשפלה מול הסאנס לא הספיקה לקינגס אז גם מארווין באגלי דפק את האגודל במשחק.
יאדה יאדה יאדה 4-6 שבועות.
הלילה שני משחקים במקביל. דטרויט-אטלנטה, ויוסטון-מילווקי.
את מי משניהם יעביר ערוץ הספורט?
LOL. ברור שאת הראשון, בלבד.
ברור שאין עורך תוכניות אחד שהיה עושה את הבחירה הזו. זו פשוט חבילת השידור, שהקמצנים בחרו לקחת מה-NBA, והיא פשוט מכתיבה להם איזה משחקים הם יכולים להעביר ואיזה לא. עלובים.
ממזרים ושאר ינשופים, לינק למשחק הלוהט פיסטונס VS הוקס?
כל הלינקים למשחקי ה-NBA מרוכזים במקום אחד קבוע:
http://nba4live.xyz/
שלך, הנודניק הטרחן, טרול-לשעבר.
תודה!
טוב, לא התחשבנתי עם עצמי מאמש. אחרי פתיחה 9 כמעט מושלמת (קללל), היה ערב בטוח לכאורה, שמחתי להימעך עם ההימור הפחדני בכמה הפתעות חבל"ז. מה היה לנו? לא פחות מ-4 קריסות (שיקגו על שרלוט ב-6. אינדיאנה על דטרויט ב-11. ברוקלין על מינסוטה ב-13. סקרמנטו על פיניקס ב-7. אוי אני גרוע. או שזו תחילת עונה. נשתפר). 4 פינ-פוינט (מיאמי על ממפיס ב-14. דנבר על פורטלנד ב-6. אורלנדו על קליבלנד ב-8. סן אנטוניו על הניקס ב-8). 3 ככה (יוטה על אוקלהומה ב-13. דאלאס על וושינגטון ב-2. פילדלפיה על בוסטון ב-4). ציון לעצמי: התיק ספג 6 למטה.
.
הערב, הכל קשה-קשה:
הפתעה, אטלנטה על דטרויט 4.
ועוד אחת מהצד הפוך, יוסטון על מילווקי, אותו דבר.
ואחת שתלך קשה-קשה בניגוד לצפוי, קליפרס על ווריורז. יאללה, שיהיה 4 גם. תכלס אין מושג ירוק כרגע. אין סטף ווי טראסט!!!
טריי יאנג פשוט מדהים.
תהיה תחרות רצינית על המנצחת בטרייד הזה
טסססס… טריי יאנג, 16 נקודות ב-10 דקות…
ו4 אסיסטים
הילד לוהט
המשחק הזה, זה כמו לפגוש דודות זקנות באיזו חתונה שנאלצת ללכת אליה. דריק רוז! ג'בארי פארקר! ופה אני גם לא צריך לשאול את אמא שלי, איך קוראים להן.
וינס קרטר
וינס זה הסבא שכולם אוהבים…
עוד מהלך 4 נקודות פסיכי של יאנג…
הכישרון ההתקפי שלו זהיותר מכל אטלנטה ביחד, קבוצה די רעה האמת. ראדיש בכלל לא שם עדיין. לן לא קשור לכדורסל, שנים. קולינס בסדר גמור. ג'בארי מהספפסל, טוב לרמות האלה. סה"כ קבוצה חלשה.
אז יאנג מדהים, הנוקס יודעים את זה ונותנים לו חופש, הרבה רגעים בקליעה הוא ממש unguardable. השאלה, כמה הוא עולה לך מהצד השני, כי הוא גם די unguarding. הוא לא עושה הגנה. כאילו, לא. מול קבוצה אפורה כמו דטרויט, בלי גריפין, בינתיים זה עובד.
הווקס צריכים סביבו 2 קלעים ומשהו כמו בברלי והארל😂😂
אבל זה הטייפ שיש סביבו שיוכלו להחביאו בהגנה ולהנות מהניגוב בהתקפה
טריי> לוקה. (חוץ מהפלופים כמובן, בזה לוקה לוקח)
מישהו ראה את ה-PRE-GAME SHOW ביוסטון? FAQSHION SHOW כזב אין בפאריז. שטיח אדום? DJ? לא יאומן!!!
ראסל ווסטברוק מנסה למסור יותר מדי
זריקה ראשונה של ווסטברוק? שלשה!
בלי קצת לייקרס אי אפשר, אז הודעה שיוצאת מווגל (ומלברון…), אומרת שרונדו יחזור להיות הפוינט גארד הפותח של הקבוצה. בעצם הודאה בכך, שהניסוי עם לברון נכשל.
בעיני טעות איומה. לא בגלל בגלל לברון, כמו בגלל רונדו. יעשה את הקבוצה עיסה סמיכה ואיטית. רונדו קלע בינוני ומטה, וכבר לא מגן טוב. כישורי המסירה שלו שם, זה לא מצדיק הרכב פותח ועיצוב המשחק של מי שחושבת שתהיה קונטנדרית. המחיר של החזקת רונדו יהיה כבד, גם בתוך חדר ההלבשה. ובכלל, הטעות היתה להשאיר אותו מלכתחילה (כמו גם החוזה השערורייתי ל-lcp, שכבר הוכיח את אפסותו, ועוד יתנקם בקבוצה בגדול – הוא אוכל מקום ברוסטר והרבה כסף בתקרה, שיסכל טרייד הכרחי).
הבעייה היא שרונדו פצוע…
סטאם, אל תגיד לי שאתה אוהד הלייקרס…
מתעב את הלייקרס, וכל קבוצות LA. ובמה שנשאר את אלה מבוסטון. אני עם עבר קצר בילדות ב-NY, והתקלקלתי בהתאם. מטס לפני הכל, ניקס. מהג'טס נחלצתי. ריינג'רס גם, אבל לא עוקב ממש מקרוב, אין זמן גם לזה…
רונדו הרבה יותר טוב מלברון בפוינט.
במקום הקשקוש הזה של הובלת הכדור של לברון ומסירה לדיוויס עם הגב לסל לעבודה שמוציאה ממנו אנרגיה רונדו ימצא אותו ואת השאר בדיוק בזמן ללואבים.
היה אחד מגדולי המשחק. נו מור. גם לברון כפוינט במשרה מלאה, בוודאי שזה רעיון רע. אפשר לנסות למצוא משהו באמצע. אבל מה אני יודע, בוא נראה אותם… יוטה מבחן ראשון לא קל בכלל.
למזלו של ווגל, יש לו אח"כ סטר' אחד הנוחים, עד ל-20 המשחקים הראשונים. ואז ממילא נתקרב למועד ההחלפות שלברון יתבע, וןיקבל… עוד הרבה באד-לייט (מגעיל) יזרום ב-LA.
מסכים רונדו פח ולא מתאים שם
משהו ראה את התספורת החדשה של וחוסטברוק???????????? וואללה שמח ביוסטון (מובילה ב-10 על מילווקי)
קודם כל חייבים שהצ'אלנג' הזה יהיה כמו בטניס שאם צדקת אז הוא לא יורד לך ואתה יכול להשתמש בו עוד פעם.
שנית אני לא מבין למה מאמנים לוקחים אותו לפני הרבע האחרון – יכול להיות שתצטרך אותו לסל מכריע..
והנה ווסברוק מהיר בשביל עצמו
מילווקי פשוט מחוץ לעניינים
ברוגדון חסר ועוד איך. ותהיה ליאניס עונה הרבה יותר קשה. בצדק, עבור MVP צריך לשלם… טורונטו לימדו את כולם שיעור מאוד חשוב בפלייאוף האחרון, הבעיה שלא לכל הקבוצות יש כלים כמו לרפטורז של העונה שעברה.
סוף סוף השופטים לא קונים את ההצגות של הארדן ונותנים לו תוקף ומיד אחר מכן עבירה שלו בצד השני
הזריקה של קורבר, עדיין אחד הדברים הכי יפים בעולם הכדורסל… פיור קלאס.
לא סובל את המשחק הזה של הארדן של הזריקת רגליים בשביל להוציא עבירה יחד עם השלשה. יצר בליגה תרבות מגעילה של פלופים.
אשך אתה רואה את יאנג? תותח על הילד
מחצית שניה רדום לגמרי, בינתיים רק 4, נוסף על 26 בראשונה… תגיע מוקדם למשמרת פעם הבאה! אתה באמריקה, אין לך תירוצים…
אשך הייטר שלו לעולםצלא יודה שהוא טוב
?takes one to know one
רוז פורח עד כה
איזו התקפה, מהתסריט האידאלי של דאנטוני.
ראסל נותן תחת בהגנה, עף לריבאונד מעל כולם, יוצא במהירות רבע שניה קדימה, משחרר מהר למי זה היה לשלשה פנויה, צ'אקה. בול כמו שצריך.
יאניס- שחקן שהלך לקיץ לעבוד על הזריקה וחזר כשהוא זורק יותר מבחוץ גם אם זה לא הכי נכנס. סימונס אתה מתסכל על זה?
מסתכל*
הבעיה היא שרק על זה הוא עבד איך שזה נראה עד כה. הוא חלוד/עייף
אז הוא צריך לשבת עם לברון ולשאול אותו איך הוא העביר את העשור הקודם שעד שנה האחרונה הגיע בכל שנה עד יוני.
נבחרת או לא זה העומס ששחקנים שמתיימרים להיות ברמה שלו שצריכים לדעת להתנהל איתו
תחרות השלשות מגיעה כבר לגבול המגוחך.
שתי הקבוצות בינתיים עם 40 מהשלוש, מתוך 81 מהשדה סה"כ… יעברו את מחסום החצי עד לסוף?
אייטון בחוץ , מושעה ל 25 משחקים
ילד, סבתא לא הזהירה אותך מהסמים
רציני??
ואללה, צודק ב 100%
הוא עשוי להיות מושהה בגלל שלא שמר על הפה….
https://www.cbssports.com/nba/news/suns-deandre-ayton-facing-potential-25-game-suspension-for-violating-nbas-anti-drug-policy-per-report/
?
וואו תם הטקס שלו…
תרגיע
זה עוד לא סגור הרמטית. יש הדגל בין עשוי להיות מושעה למושעה..
סבלנות
הדגל=הבדל
90% מהשחקנים בליגה לוקחים סמים ותפסו את אייטון lol
14 לאטלנטה, 8 לסוף, צריך להיות שלהם.
רידש עדיין לא הגיע לליגה. מי שנראה שמצא את מקומו בהוקס זה ג'בארי. למה לא. מגיע לו משהו.
רק אחוזי העונשין של סטף מתחרים באחוזי השלוש של טאקר, מהפינה השמאלית הקבועה… מכונה.
מדהים עד כמה טאקר-חולוניה הוא השחקן הכי חשוב אצל הרוקטס. כוכב על
ראס מרגיש בחנות 🍬 כשמסביבו סופסוף קלעי חוץ .
האמת הוא נראה יותר מהיר מעונות קודמות ….
הבאקס זו המזרחית האחרונה הגדולה שאני רואה, אחרי טורונטו, הנטס, אינדיאנה, בוסטון, ופילדלפיה. וכאילו, מה? מה יהיה?
אין אחת שבכלל כיף לראות, חוץ אולי מהנטס של קיירי (שהם תכלס לא בתחרות השנה לכלום). עזבו מועמדת לאליפות – מה יהיה בפלייאוף שלכם? ועד אז, איך תיראה שם העונה? כזה אפור…
נשקיע ממחר במיאמי, מה אני יודע.
סיקסרס יהיו קבוצה מגעילה לצפות בה ואתה תחשוב שהם על הפנים ואז פתאום אתה רואה באמצע הרבע הרביעי שהם מובילים 15 הפרש
ההגנה שלהם תהרוג קבוצות למוות באיטיות
אין לנו קליעה סימונס נגר אמביד לא משהו הורפורד בינוני וריצרדסון בינוני אין קלע יציב חזק
היו חושך אתמול, גועל נפש בהתקפה
אבל כדורסל משחקים בשני צידי המגרש
ופתאום 15 הפרש ברבע הרביעי.
הם שינו לגמרי את שיטת ההגנה משנה שעברה ושחקן ההגנה הכי גרוע ב nba רדיק כבר לא שם
הסיקסרז צריכה לקחת את המזרח, ולא בקושי, זה רשום מתחילת העונה. אבל כזה חומר שחקנים וככה להיראות?
אין, זה ברט בראון, סליחה על התקליט השבור.
חזרתי לראות (תאמין או לא) את הרביעי של משחק 7. מישהו עוד זוכר מה בראון לא עשה שם בסוף? את האלף אופנסיב ריבאונד של טורונטו – על פילדלפיה, כן? את השתי עבירות שעון בדקה האחרונה הקריטית?? אף מהלך מסודר, רק נסים קטנים של ג'ימי באטלר? אין, אחרי זה הייתי בטוח, שזה האות האחרון, בראון בחוץ.
תעיפו אותו כבר. ואולי נראה שם גם קבוצה שכיף לפעמים לראות. החומר קיים.
מגניב הריצה של ראס לסל כש 3 מילוקאים עליו והוא באסיסט יפה לטאקר לשלשה.
נפלא
בוקר טוב לכולם
אשך הקוריוז מוסר לך דש
אני רואה יוסטון טובחים בבאקס אאוץ…
נו, כיוונתי לדעת גדולים…
הצוות של קני, צ'ארלס, ואחותו המגניבה של אנתוני פארקר, מתמקדים שוב ושוב בהתקפה המתפרצת למופת של ראסל, מהמחצית הראשונה.
פחות מ-3 שניות מריבאונד, קרוס-קורט, ל-אופן לוק טאקר, כבר פנוי בהפינה הקבועה, צ'אקה. זה לא רק ראסל הסילון, זו גם ההיערכות המהירה של יוסטון למצב. יפה להם. זה למקסם יכולות של שחקנים נתונים.
אז יוסטון משחקים כמו בספר? יש מצב לtd של ראס? 😎
ראס לא יעשה 10 TD העונה. יש בכלל שאלה?
רק, גוד פורביד, פציעה בזקן.
יאללה הוקס אל תחרבנו את זה
הסילבר-ליינינג של הפיסטונז מההפסד המתקרב, זה דראמונד מהקו.
5 מ-6, וביחד עם אתמול, 13 מ-16!הגיע הזמן. AD, תרשום תרשום. אתה הולך לבלות שם לא פחות העונה.
אם ליאנג יהיה שחקנים נורמלים סביבו הוא יהיה קליבר mvp שחקן חולני ככ מהיר וזריז
יאנגגגגגג 34 נק 10 אס מאני
אני מושקע שם, לא לדאוג…
חבל על האיבודים האלה של רוז ברבע האחרון
יוסטון מובילה ב-16 ואני במשחק אבל חייב לכתוב 'מעורב'
זהו, המשחק בדטרוייט גמור.
טרה-יה-יההה סופרסטאר
טרנר הנגר בהוקס?? Omg
אשך הקוריוז שולח נשיקות 38 נק 10 אס
קללת האשך הפוכה.
היה ברור
הקוריוז נתן בראש הערב – ראה לוקה והתחשק לו גם. ממש ציוות מסי כריסטאינו מתחיל כאן. ראס במשחק מעולה – אני אוהב מאוד את מה שהוא עושה אז יהיו עוד הרבה סימני שאלה בהמשך אבל וואלה הוא נראה טוב מאוד
דה יאנג איז פור ריל, אבל הדרך המיידית לפגוע בו, זה לנצל את האין הגנה שלו. אבל אין.
כמו מה שקבוצות למדו לעשות בפוסט-סיזן עם סטף ועם קיירי, פעם אחר פעם אחר פעם, ושני אלה ענקי הגנה לעומתו… וגם להוקס אין יותר מדי מגני עלית להחביא את יאנג לגמרי.
חחחחחחחחח הארדן הזה דוחף את השומר שלו עם התחת בשביל עבירה.
אכן, קטע הזוי ואחרי זה הוא עוד אומר על תעשו עלי עבירות.
לא מבין, האיש כל כך מוכשר, למה להיות כל כך פלופר שלא להגיד רמאי?
כמה מהלכים של הגריק פריק לא יאומנים ממש. ההפרש קטן ל-8
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הארדן נכנס עם היד בתוך יאניס והשופטים נופלים בפח ועוד עבירה ליאניס
מה שמבאס עם יוסטון שחשבתי שהגלגולי העיניים והיללות לשופטים הם רק נגד הווריורס – אבל הם מתחילים את העונה עם זה
+100
גועל נפש
הגיע הזמן שישנו את החוקים ושיתנו טכניות לכל הפלופרים.
זה כדורסל, לא בלט.
אפשר להגיד על הארדן הרבה דברים אבל הוא משקיע כל הרבה מאמץ ואנרגיה בלי הפסקה
הסטמינה והכושר שלו זה משהו לא נורמלי
ומה עם פייר-פליי?
הראשון להגיד זה בגדול, ייאמר לזכותו, היה KD לפני שנתיים או שלוש, בתקופת ג"ס שלו.
זוכר את זה טוב. אמר, אחרי כל מיני התקפות על הארדן. "אנשים לא מעריכים מה ג'יימס נותן על המגרש כל ערב, אבל פשוט כל ערב. זה לא ייאמן".
אמרתי את זה לפני kd הרבה לפני 😎
אתה אמרת הכל, לפני כולם.
אתה המפץ הגדול של ה-להגיד. הכל היה שם מההתחלה, בגודל מרוכז מזערי, שרק גילרי אולי זוכר.
חוץ מקאווי זה השחקן שאני לוקח
Suns' Deandre Ayton Suspended 25 Games for NBA Drug Policy Violation
https://bleacherreport.com/articles/2859720-report-suns-deandre-ayton-suspended-25-games-for-nba-drug-policy-violation
Deandre Ayton is facing a 25-game suspension from the NBA for a violation of the league's drug policy. He is appealing.
Ayton had 39 double-doubles in his rookie season, a Suns rookie record and the most by any rookie since Karl-Anthony Towns in 2015-16 (52).
כזה דפוק תם הטקס,שלו ואני מניח שזה לא מריחואנה כן?
אם זה מריחואנה זה בושה וחרפה
מה זה משנה מה זה? הוא יודע שזה אסור וברגע שהוא משתמש הוא מסתכן שיתפסו אותו. החוקים הם אותם חוקים
בלי לבדוק, אין מצב שזה על קנאביס.
בינינו? גם על שורה פה ושם, בתכלס זו בדיחה. סמים לרקריאיישן, למי איפכת. מקווה עבורו שלא מדובר בחשד לסמים ממריצים או מנפחי שרירים ודומיהם. שזה כבר משהו מסוג אחר.
ראס עם 2 מ9 לא ישבור את השיא של קונלי אבל בסדר…
ראס עם פול אפ 3 חח
סתם ראס קרוב מאד לtd
עוד 3 אסיסט, ולא יהיה קל.
אבל גם אם יעשה – האמת, למיכבר איכפת?
באמת, למי איכפת מ-TD. סתם סטט' לא מעניין כמעט. ומי שתרם לזה יותר מכל, זה אותו ראסל. האיש עשה שתי עונות ממוצע TD! ועבר, כאילו בסדר. האיש עשה דאבל-טריפל-דאבל! דבר שלא חלמתי שנראה שוב. ומי זוכר.
באמת לא מעניין יותר. אני לפחות לא מתרגש.
הלוואי שישבור היום את השיא של מג'יק
Cedi Osman, Cavaliers Agree to 4-Year, $31 Million Contract Extension
גם יאניס בדרך לtd
הטרייד שאני פשוט לא מבין איך לא קורה, זה בלייק גריפין.
הבחור הוא פארטי-בוי נוצץ. תקוע בדטרויט, שזה מקום, אולי הכי הארדקור בכל אמריקה, צריך אופי מסוג מאוד מסוים – לא הוא – כדי להתרגל אליו.
עכשיו קר שם, תיכף בינואר, המקסימום זה אפס מעלות. המקסימום.
ואז הוא מסתכל על הקבוצה האיומה שיש לו שם. כאילו, בשביל מה בכלל? והוא תקוע עוד 3 שנים!
האיש ידע טוב מאוד להרביץ לכל מיני אפסנאים ולהשיג מה שהוא רוצה. אז לכפות טרייד? להציל את סוף הקריירה שלו? לחזור למשהו תחרותי? לא מבין.
הגריק באמת פריק
כדאי להחזיר את הארדן מייק
יאניס רק 3
הבאקס קטעו ל-3. "ויכוח" נראה לעין (דשנראה כועס משני הצדדים) בין ראסל להארדן
יאללה ראס לא לנגר מהקו
התספורת של ווסטברוק שווה זהב
שתי צמות על המצח
מייק הקשיב והארדן חזר
ראב בדרך לtd חסר לו 2 אס
איך ראס לקח 11 ריב? גם ביוסטון הוא מנפח סטט? 😂😂
+100
הבאקס מובילים החיתול של יוסטון דולף
כבר חשבתי שנעבור בלוג אחד בלי טטיולים…
בחייאת, תשמור את זה לערבים של הלייקרס. עלי. חופשי.
החיתולים זה בכל המשחקים מה פתאום רק בלייקרס
למה הארדן לא רואה כדור? ראססססס מחזיק את יוסטון בכל הריצנ הזאת
איזה תוקף לפנים
התחלת עם השטויות?😎 זה שהמגן נופל לא אומר שזה תוקף
חחחח
אשך ראית את אייטון? אוהב חומרים אסורים 25 משחקים בחוץ מה לעשות זה מה שלוקחים בבהאמאס 😂😂
אתה הייטר אמיתי…
איזה משחק התפתח ביוסטון!!! איזה קומבינציה לפנתאון בין הארדן לווסטברוק. יוסטון ב-3
ראסססס עוצר לבד את הריצה של הבאקס
הציטה עם הסטפבק?
הצ'יטה הגיעה!
אני אוהב את מה שאני רואה.
אריק גורדון מחרבבבב זורק שלשות מקילומטר ורק קרש
סופסוף אולי יבואו אוהדים אמיתיים למשחקים של יוסטון ולא איגודים וחברות
מה קורה להארדן הוא לא זורק כבר?
אריק גורדון מחרב את יוסטון וואו לא מסוגל לשים סל
יוסטון עם סלעים ואבנים מה3
איזה חרבון של יוסטון מ16 הפרש חח
גם ליואל אין פתרון….
יואל בלאי החיתולים שלו הכי גרועים בשוק
ואני חשבתי להזמין אצלו סטוק.
אני בתביעה ייצוגית מולו על פילי שנה שעברה
אפשר לעשות חורים, לשים על הפנים וללכת לשדוד בנק….
הנה שוב השופטים לא קונים את הנפילה של השיקוזקן והוא רץ לשופטים לצרוח.
אם אני שופט הייתי מדביק לו טכנית ומזהיר שבפעם הבאה, יו אר אאאאוווט
ברוק לופז תם הטקס.
דאנטוני בזון מוציא את ראס והארדן במגרש ולא זורק נותן לאריק גורדון ומרלמור הנגרלהעיף סלעים ובצד השני כצפוי אין הגנה כל התקפה סל 😂😂
פמפרס לא יעצור את השלשול
לא זוכר את הארדן עם יום כזה גרוע….
יאניס בחוץמעבירה 6 לדעתי לא נגע בו
הבאקס מובילה ב-5
ווסטברוק, עם השלישי מדאונטאון, מקטין ל-2
ראסססס עם פול אפ 3 😂😂 ואיזה ריב הוא לקח מכל הלב
ווסטוברוק עושה הכל. עומד להשוות מהקו
עצוב איזה נגר הוא נהיה מהקו
ראס בזון עם הפרצוף הכועס רק שיקלע מהקו הנגר
ראס לוקח ריב בטירוף מנפח את הסטט 😂😂😂
ראס, כולו לב ובגלל זה אני אוהב אותו אפילו כשמנגר.
ברור שכולו לב, מוח אין לו….
😂😂😂😂
ענק
מי צריך מוח? זה כדורסל, צריך צמד אשכוסים
וואו איזה שריקת שקר
אולי תפנו את הטיטולים, החיתולים, השלשולים, החרבונים, ההפלצות והקיבות, פה בפיסקה אחת?
תאמינו לי – גם לכם יהיה יותר קל אחר כך, לכתוב על המשחק, ואתם עושים את זה טוב כשאתם רוצים.
תשמרו את זה ללייקרס, בחייאת.
זה רק אני או ששורקים הרבה יותר לעבירות תוקף עכשיו?
הגיע הזמן והאשם העיקרי גיימס הארדן ירום זקנו
אפילו הסטפ-בק כבר לא עובד…
0 הגנה ליוסטון
התפוצצות אגואים ביוסטון ברמה של סופרנובה.
ראס לא הולך לוותר ככ בקלות.
הארדן מתחיל להבין שהיריב העיקרי שלו יהיה בפנים.
חחח ראס לאנקלעי 3 צריך להיות הפוך איזה 2 החטאות שלו לבד לגמרי
במשחק שהארדן מנגר את עצמו לדעת וראס שהתעורר רק ברבע האחרון והם במשחק צמוד ,זה אמור לעודד להמשך
שום דבר לא מעודד ביוסטון 0 הגנה כצפוי. נראים נורא איבדו 16 הפרש
אתה טועה.
אני ראיתי את אותם התסמינים של הלוזריות.
עם הגנה כזאת בפלייאוף אתה לא יכול לעשות כלום. הארדן היה חרפה ברבע האחרון בהגנה ניסו להחביא אותו על אילי ואילי דפק עליהם נק. אני לא מעודד בכלל אלא כמו שציפיתי מקומות 3 עד 5 והדחה סיבוב שני תלוי ביריבה אולי אפילו סיבוב 1 זהו.
הקליפרס יהרגו אותם אם יפגשו בפלייאוף גם הלייקרס. ראית מה לופז עשה בפוסט? תחליף אותו בad
טועה בגדול,אתה רואה את הארדן הולך לנגר ככה ?
הארדן שמר עם העיניים על איליאסובה ראיתם את החרפה?
לא אמרנו? טאקר מהפינה הקבועה = אחוזי העונשין של סטף.
המשחק הזה הוא הוכחה ראשונה לעליונות המזרח העונה
די מנחם, זה אולי היה נכון לשנות ה-90. מאז אפשר לעשות פחות מ-50 אחוז ולהיות בפלייאוף בזמן שהמערב הוא מלחמת עולם
😂😂😂😂
ווישפול
🙂
יוסטון הולכת פה להפסיד, וזה לא טוב להשמיט יתרון 16. אבל זה רק משחק ראשון, והיא יוצאת עם דבר אחד הרבה יותר חשוב להמשך –
עם ראסל במיטבו, ומותאם לקבוצה – יש מצב לאליפות. הסיכוי קיים. וזה היה בקבר אחרי גיים 6 האחרון.
מת על ווסטברוק
בגלל המשחק יוצא לי 'מעורב' מחוטרבן. אייטון חטף השעייה ל-25 משחקים על שימוש ב-"כדור מים" (דיירטיק)
איזה מועדון מקולל. אלוהים איך הם מצליחים לייצר לעצמם צרות
לופז מנגב את טאקר חזק כל הרבע
מחורבן
חיתול בשבילך
נדבקת מאיתנו בחתלתלת
איזה עולם הפוך
הארדן עשה 14 מתוך ה 19 שלו מהקו.
זה כדורסל או חיובים?
גועל נפש
לופז אחרי 3 רבעים עם 0 נק' ו0-5 מהשדה.
לופז ברבע הרביעי עם 11 נק' ב100 אחוז מהשדה.
טוב, עכשיו קליפרס ואחרי זה לישון על האף.
אריק גורדון האמת הפסיד ליוסטון את המשחק היום חושך התקפה והגנה חושך
הארדן חוטף את הסעיף על ההשתלטות של ווסטברוק.
זאת תהיה מלחמה אדירה השנה – מי יהיה זה שייקח יותר את המשחק עליו וינסה לנצח לבד.
כשראס ינגר הארדן יבוא בטענות.
כשהארדן ינגר ראס יבוא בטענות.
ועונה הבאה יגידו אני או הוא ויחליפו את ראס בוול…
דיי בחייאת אשך חחחחחחחחח
זה ככ ברור.
אתה ראית איזה זריקות הארדן ישר לקח אחרי שראס הצליח לקלוע?
מדובר בשני אגואים עצומים.
והארדן בממלכתו, שהכל נעשה בדברו ואז מגיע ראס עם גישת הin your face שלו וגונב לו את ההשתלטויות על סופי משחקים.
חחח יהיה מצחיק להמשיך לראות.
אתה לא קרוב בכלל תיאוריה שהמצאת ראית את המשחק?
רבע אחרון
קבל צל"ש
חוץ מזה אני מחליפו של דה שוט לגבי תיאוריות דינאמיקות בין שחקנים כל עוד הוא בנבצרות…
חח איפה דה שוט יא רבאק מתגעגע אליו
טעות שיפוט, מידלטון עשה עבירת חצי.
תכלס לא חשוב. נקסט.
גיא מפליא במכותיו בפיניקס.
אין איש חסין בפניו בכדור הארץ וסביבתו.
קללת הרשע עובדת
ווישפול הופך לפול מקולקל.
גיא ראית את ההגנה של הארדן היום ברבע האחרון? שלא תביא סטט שהוא שומר "סביר"
התכוונת שהוא שומר סביח….
ראיתי אותו במושבה יושב באיזה סביח טוב.
בטח הדיבורים אחרי המשחק יילכו, בחוכמת הבדיעבד, אחרי התוצאה של משחק הפתיחה. לא אחרי המגמה.
אבל המגמה להמשך העונה אחרת. אם בכלל אפשר ללמוד משהו ממשחק אחד.
אלה הבאקס. זו הקבוצה, היא רצה הרבה זמן ביחד, משחקת את המשחק של הבאקס. וזה האופק שלה. לטעמי – לא מספיק לאליפות, גם לא המזרח.
יוסטון בסיום מאכזב, מה יש להגיד. אבל היא מפוצצת פוטנציאל להמשך. זה קודם כל ווסטברוק. אבל זו גם ההגנה שתצטרך עוד להשתנות, אין בכלל ספק. חגיגת הצבע של הבאקס ברביעי, ברוק לופז בתור 5 ישן, אסור לה שתחזור. וגם הארדן, אני חושד שזה לא מה שנראה ממנו עד סוף העונה.
ליוסטון יש עוד לאן ללכת, וזה יכול ללכת למקום עוד הרבה יותר טוב.
(או איך מתמחזרת כבר הכותרת למחר, "מילווקי עם הצהרה". פחחחח. תחדשו פעם)
השאלה זה איך אתה פותר את בעיית ההגנה או יותר עם מי?
יאללה נעבור לסייבורג וחבורת האמסטפים שלו מול סטפני החמודה שתקבל טיפול מיוחד
הגם אתה אדיסו?
דיאנגלו כבר הכין את הקוקיות והפכה לדיאנגלה 😂😂
אוקיי
מחכים למשחק הבא ובינתיים עם תקציר הרבע האחרון ביוסטון, הגנה גועל נפש של הטילים…..
הארדן עם 2 מ13 מהשדה גורדון עם 4 מ19 מהשדה טוב בסהכ
הארדן ביום זוועה שבזוועה ועדיין נתנו פייט
יאללה לסן פרנסיסקו ווריורז.
כל משחק שבו התחת של סטיב באלמר לא מאכלס את השורה הראשונה, על 17.5 מושבים, כבר מתחיל ברגל ימין.
אולי גם פה אני מפספס את הבדיחה אבל מה הסיפור שלך עם באלמר?
יצאנו מזמן. זרקתי אותו. ריח פה מזעזע.
בוקר טוב
חתיכת לילה אני מבין שהיה
איך פט פטרסון הדביל הזה בכלל מקבל דק פותח בחמישייה שוב
עשיתי וואחד קללת אשך הפוכה ליאנג.
לא ראיתי, אבל נראה לי חריגה סטטיסטית עצבנית.
מה שכן, חגי – לא ברור לי איך אתה יורד על "גלגולי העיניים" ושפת הגוף של לוקה ומת על יאנג.
רק מלראות את החגיגות שלו אחרי סלים עכשיו בשידור ההיילייטס הקאתי קצת בפה.
גמד עם אגו נפוח.
יש מישהו בליגה בלי אגו חוץ מקארוסו? 😁
אה?? אתה לא עוקב, אם יש שחקן שהדאחקות של האוהדים עלו לו יותר מדי לקרחת, זה קארוסו. הוא חושך מתחיל הטרום סיזן. על גבול הג'י-ליג. לא אופתע אם הוא יהיה הסוכריה שהלייקרס ימתיקו את הטרייד, שעוד ייעשה שם בהמשך.
לא אמרתי שהוא טוב אלא רק בלי אגו חח
מקונל 😎
אני לא מת על זה בלשון המעטה – גם לא שסטף עושה את זה. זה עדיין יותר טוב מלריב עם שחקני היריבה או לגלגל עיניים אחרי כל שריקה שאתה לא מקבל לדעתך. וחוסר האהבה שלי ללוקה היא לא מוסברת בלי קשר..
הווריורז עם לוני, ההרכב הכי חזק שלהם עד סוף העונה (/עד שקליי יפתיע ויחזור קודם). ובבית. קלין-שיט.
אין תירוצים. יאללה, תפתיעו אותנו.
הגנה יפה של הלוחמיםמעל הסייבורג במהלך הראשון. פט פטרסון כרגיל לא בענף הנכון
זובאץ עושה צחוק מדר דריי
כבר 7 0 חח.
אבל מה מי זה ששומר על הסייבורג הרובינסון הזה? מאד אוהב את ההגנה שלו
חושש לשלומו של הממזר.
האנקונדה ישר הגיע לעבוד וזה עוד לפני שהמתיקות והשואג לסוסים נכנסו
😂
אולי הווריורס לא יקלעו אף נקודה כל העונה (11-0 לקליפרס)
זה בניגוד לאמנת ז'נבה
סנאף
לא כוחות קצת עצוב.
היה מתאים לי לראות את הקליפרס האלו עם גורג מול קרי קליי ודוראנט היה סידרה לאגדות
איזה פוגרום ירבי.
אם סטפן לא יתחיל לזרוק…
זה מבחן רציני להרבה חבר'ה שם: לסטיב קר וצוות המאמנים, לסטפן קרי, לדיאנג'לו ראסל. עד עכשיו הם נראים אובדי עצות.
איזה מבחן? המבחן שלהם זה מול קבוצות אחרות בטח שלא מול הקליפרס
בעיקר לדריימונד
דריי הבין לאן זה הולך ברח מהר. פט פטרסון הזה נגר על. דיאנגלה בעיניינים
11-0 והקליפרס לא עשו משהו יוצא דופן. אני אוהב את הגישה שלהם של לחץ על כל המגרש מול מוביל הכדור של הקבוצה היריבה
זה היה צפוי אני לא מקנה ברכזי היריבות העונה וזה עוד לפני שגורג הגיע
הכוחות הכורדים של גנרל קר נסים מהאיזור
דריימונד בסדר?
דריי מול הקליפרס חח
אפילו פט פטרסון הנגר מחייה את הקריירה חח
סוויט לו והארל =המתוק והמר
חחח אהבתי
דריי ברח בזמן
גוד דאמן. דריימונד יורד, ובצעקות כאב.
נו מה יהיה. לא מתנגד לראות את האימפריה הזו קורסת, אבל גם לי יש קווים אדומים.
המלאך השומר
אם אני ווריירס אני לא מתלהב בכלל ממה שקורה כאן.. 10 נק' לשחקן אחד כאשר כל היתר כניצבים.
חח ברור שאתה לא מתלהב… אתה רגיל לחמישיית אולסטארים, ועכשיו יש לך רק ראסל וקרי. דווקא אפשר להתלהב, כי ערך הטרייד שלו עולה
עוד אדיוט
למה ככה.
עצבן אותי
בעל הבית חדש
קליי מתחיל להזיע
לא יודע למה אבל אוהב את די-אנג'לו (אולי בגלל העונות בברוקלין החביבים)
יאללה, החילוף הקבוע.
לו-וויל במקום שאמט, הראל במקום פטרסון אולי? כי זובאץ בינתיים במגרש משחקים.
יש גם ג'מייקל, והארקלס. מחסן פוורורדים. יתישו אותם בהמשך.
גלן רובינסון הזה אחלה שומר
אמרו מה הסיפור עם גרין?
כל הרבע הזה בהולד, עד לדיווח על דריימונד.
בלעדיו, זה ביי ביי עונה.
הקליפרס השנה עם סגל עמוק מאוד, אולי הכי עמוק ב-NBA. יש להם ספסל שהוא לא פחות טוב מחמישיות ראשונות בליגה
אין להם שחקנים, אבל כל הכבוד על הרוח הלוחמת
סוויט לו כרגיל חח. למה פט פטרסון במגרש תשובות מישהו?
קצב לשל 150 נק' לקליפרס
לא סימן מעודד לווריירס בבית
מה חשבת תהיה הגנה לוחצת? וזה שהסייבורג בסייסטה
חחחח איזה מבט מונטרזל נועץ בסקוט פוסטר
הראל זה עארס מהסרטים!
מי זו האסופת שחקנים בווריורס? חוץ מקרי וגרין לא שמעתי על השאר.
כל מיני שמות בניחוח ג'י ליג ויורוקאפ, או בשתי מילים- לא בפלייאוף.
דריימונד, חבלה בכתף, יושב עם קרח, אמור לחזור.
ריברס נותן האגשה טובה ללוחמים לא משתמש עדיין בסייבורג 😂😂 נותן לביג פט פטרסון.
סוויט לו הזה קטלני
סטף מרגיש נוח על שאמט וסוויט לו 😂😂
הווריורס כל כך אנדרדוג, ועוד גרין בחדר ההלבשה, שאני לחלוטין בעדם.
לא.. זה בעיקר רחמים.
וכל זה כשקוואי רק 6 דקות ברבע. עלה, נתן, ירד לאיזה מאי-טאי צונן, יש לו משלוח מהילטון בוורלי.
ריברס מכבד את אמנת זנבה
איזה נגרים יש בגולדן חחח לא קולעים זריקות אימון חח לבד לגמרי. שאמט דועך מרגע לדודלי
כל השחקנים מחפשים בכזו אינטנסיביות את קארי שהם לא שמים לב שיש להם מבטים פנויים
קאר חייב לשמור את קארי/ראסל על המגרש בכל זמן נתון אחרת אין לו מי שמסוגל לייצר מהלכים
ההגנה מול הווריורס- דאבל טים/טריפל טים/בוקס אנד וואן על קרי וזהו זה.
כל הטראראם, פתיחה רצחנית בשילוב פציעה והעדרות של גרין טרק 6 הפרש ברבע הראשון, יצאו בזול
וואלק עוד לא אבדה תקוותנו זה נראה שגרין חוזר
ריברס ממשיך לתת הרבה זמן לפטרסון, ובמיוחד לשאמט, רבע שלם, כשהוא חושך גמור מתחילת העונה
צרות של עשירים, ככה זה נראה.
בהמשך שאמט יירד לחמישיה השניה, עם לו-וויל, הראל, הארקלס ג'מייקל גרין.
ראשונה זה בוורלי, PG, קוואי, פטרסון וזובאץ'.
במחשבה שניה, ג'מייקל או הראל לפני פטרסון. נו בריינר. ג'מייקל נראה מצוין מתחילת העונה. עוד גניבה.
כנראה שסטף קרי מדביק כל שחקן בווריורס במחלת השלשות. מחלה טובה
פול הזה יש לו יד. הרשים אותי בקדם
הקליפרס נראים נהדר.
הווריורס- רחמים. איך נפלו גיבורים.
הקליפרס דווקא משחקים מאד חלש לא מרוכזים ודי בהילוך ראשון גולדן סטייט חוץ מ2 שחקנים נגריה
שייזהר סטיב קר עם המסטיק, שלא יבלע אותו מהצחוק על המהלכים של ג'ורדן פול. שחקן קומי.
ביגפוט נצפה במפרץ.
כל הרואים נא לדווח.
מסימני הזיהוי: גדול, עגלגל, הליכה מתנדנדת, דבלולי שיער על הפנים וחולצה עם השם "עומרי ספלמן".
לצערי עלי לומר לךכם לילה טוב. אני ער משעה 5 בבוקר, והיום היה יום עסוק מאד, כולל נסיעה הלוך וחזור לגרינוויל לסיום טיפול השורש. אז תיהנו. אף פעם לא היו לנו אפילו רבע ממספר המשתתפים בבלוגים החיים בישבוע הראשון של הליגה. רק בפלייאוף!!!
לילה טוב דוק ותודה על המעורב
הסמול-בול של גולדן סטייט לא כזה מפחיד, בלשון המעטה, שריברס צריך להתכווץ ולהוציא את זובאץ'. חגג שם ב-6 הדקות הראשונות, והוצא. למה.
לריברס יש קרוב משפחה בקבוצה היריבה. בכל זאת, לא נעים, חגים וזה.
LOL
זה מסוג המשחקים שנעים בביב ההפרש הקטן ריברס כנראה לא משפיל משפחה וחתום על אמנת סנבה. איזה נגרים הלוחמים וואו וזה שהיה להם קליי ודוראנט ופתאום אתה יורד לגלן רובינסון וגורדן פול
טרייד דחוף על ראסל לטובת SF מצוין ועוד חיזוקית ב-5. ולחכות לקליי. אם לא העונה, אז נקסט טיים.
איך שגלגל מסתובב…
גולדן סטייט בבית הפסיפי, 4 משחקים מובטחים מול כל יריבה, עד עכשיו זה נתן בוסט יפה.
עכשיו זה נהיה 4 פעמים קליפרס, 4 פעמים לברון-AD, וגם סקרמנטו לא תהיה פיקניק.
וואללה, מזל שזרקו את אייטון על סמים.
במחצית איש התחזוקה של האולם יצטרך לחזק את הברגים של הטבעת בסל של הווריורס.
זה עונש על כל הסווישים של קליי ודוראנט
חחחח דריימונד גרין lol איזה סוויש רק רשת אבל מתחת לטבעת 🤣🤣
ריברס לא מבין שפט פטרסון לא בענף הנכון הוא לא ראה מספיק okc?
משום מה השם שלו לא בבלאק-ליסט, אבל לו וויל אמן בסחיטת עבירות. לא נופל מאף אחד.
המאמין הכי גדול בפט פטרסון היה דה שוט איך אני זוכר שהוא היה בונה עליו במשחקים😂
פט בוורלי נותן לדריימונד תחרות על תואר ההאסלר של הליגה, ואצלו בבית.
מתי כבר עוברים לאחד על אחד.
דריימונד רק קרש גרין 😂
too easy.
לא אוהב.
הקליפרס נראים כאילו הם בהילוך שני בעוד הווריורס נלחמים על כל סל
הווריורס יצאו בזול
נחכה לקליי
קח אוויר, סטיב קר אמר שלא סביר שזה יקרה העונה.
איזה תותח הקליי
ניחוש אחד, מי נתן לדריימונד את הקטנה במרפק…
המחבל בברלי אני מניח
להבא אל תניח.
שאמט הגיע להיכל
חחחח בברלי הזה נגוע כלבת
פט פטרסון חחח שהוא בזון הגברת השמנה ספלמן שרה
כמו שכתבתי על גרין במשך שנים האמת התגלגלה לאור סוף סוף גם על ידי המעריצים הלב המנוע לא יותר מחרטא, האוברייטד הגדול בNBA , נגר בין נגרים שנתלה על 3 הגדולים
אווירת גרבג' מהשלישי. מה יהיה.
היה ברור שזה המשחק הפחות מעניין. גולדן יתרכזו ביריבות האמיתיות שלה סקרמנטו מאבס פורטלנד. קליפרס לייקרס יוסטון דנבר יוטה לא בליגה שלה
קאווי הרכז lol
קוואי מתחיל לקבל שריקות לברון. אם כבר היה תוקף למרות הסל היפה
משחק גארבג' מהרבע הראשון. לא כוחות.
הקליפרס פשוט עושים את הדברים נכון. לא התפוצצות או משהו מיוחד, טוחנים דק דק בהגנה את היריבה ובהתקפה פשוטה פשוט בורחים ליריבה
מדהים. כמה טריידים קטנים, החלטה של שני כוכבים לבחור דווקא בך, בצד השני פציעה ועזיבה, ובום – הכל מתהפך על הראש.
אפילו בליגות הגדולות באירופה, בלי תקרת שכר ודראפט וכלים שנועדו לאזן – אין הפיכות-חצר כאלה מהירות.
כמו לראות את מכבי תל אביב חוטפת בזלזול 20 מאשדוד, בבית. ויודעת שזה בערך התסריט הקבוע מעכשיו.
חייב לומר שהסייבורג מושלם בכל דבר במשחק אין שום חור.
החור היחיד היה עושה משחק ואת זה הוא מראה כבר מעונה שעברה ונראה שהעונה הוא כבר העלה רמה בקטע הזה.
פשוט שחקן על.
הסייבורג מנפח סטט בגארבג די דוק תוריד אותו
שאין דוראנט וקליי הלב והמנוע דריי מתקלקל 😂😂😂 אולסטאר טופ 24 😂😂
מעולם נגר כזה לא רכב על אחרים
מסתבר שצדקתם.
תם הוויכוח ארוך השנים.
ניתן לו עוד משחקים אבל זה הכיוון הברור.
הכי טוב ללוחמים ללכת לטקנקינג עצבני לתת לסטף לנוח לקבל בחירה גבוהה בדראפט להטריד בקיץ את דיאנגלו ולהגיע עם קליי עונה הבאה. העונה מה יצא? נגיד יגיעו לפלייאוף מה יתן להם?
ויתור עצמי נוגד את רוח הספורט שיש לארגון הזה. זה זלזול באוהדים ואף אחד לא מבטיח שזה יצליח
קצת מגוחך שהחלטת לקחת מדגם מול הקבוצה (שכנראה) הכי טובה בליגה, במשחק הראשון של העונה… כמו שופט שבא עם שריקה מהבית
אמרתי לפני המשחק שהוא ינגר אומר את זה שנים וגם נגד האחרים הוא ינגר. יככב מול הקאבס והניקס
קוואי ירד למאי טאי השני.
זה מגיע עם טאפה של ג'מבו שרימפס אדום ברוטב סאטי ותמרינד. נשבע.
אחלה שינה על האף, מה הפסדתי?
אפשרלחזור לחרופ?
וואוו.. חשבתי שתהיה שחיטה, אבל עדיין…
גולדן תראה את הפלייאוף מהבית השנה חברים.
אמרתי לך סנאף. חשבתי זה יהיה במחצית אבל לקח לאנקונדה רבע נוסף
חגי זוכר ששאלת אותי מהי רכות? זה מה שאתה רואה
יאללה דוק תעשה כוחות תן לשאמט פטרסון גמייקל גרין הארקלס מולם שיה קצת עניין. אולי הלוחמים יחזרו מ31 הפרש כמו שהקליפרס עדו להם 😂😂
פט פטרסון רותח בגארבג
וואלק אני באוטובוס אז רק רואה את הבוקס סקור. איזו השפלה אלוהים
אז הקליפרס מעבירים מסר
אני מודה שפיקפקתי, כרגע נראה שיצאתי טונה של ארומה
כתבתי לה"א ולאחרים, ברגע ש-KD הלך.
זהו, נגמרה האימפריה. ככל שתדעו להיפרד מהר יותר, הכאב יפחת.
תיהנו מהזכרונות. זה לא מעט.
יש עוד סיכוי ששנה הבאה נראה אותם שוב בטופ.
בחירה גבוהה + טרייד נכון על ראסל + קליי חוזר ביכולת שלו והם שוב קבוצה מפחידה.
נכון זה הכיוון. לא מפחידה לא אלופה אבל קבוצת צמרת כן
תשמע בלזרוע מלח אתה. אחד הטובים. מסכן ה"א מקווה שישאר אחרי אחרי ההשפלה היום.
התעללות בגוויה מה שקורה עם גולדן סטייט במשחק הזה.
בוורלי מחסל את סטף לגמרי ..
אולי כדיי לחזור לאורקל
אולי כדיי להפסיד ולקבל את אבדיה
יא אללה, 30 הפרש בקלילות.
הווריורס יחכו לניקס וממפיס כאלה לגרד נצחון.
רחמנות על סטיב קר, איש נחמד מאוד.
צריך להדריך שחקני ג'י-ליג איך לסגור בצבע, אלמנטרי. כשאתמול היה לו רולס-רויס שנוסעת מעצמה.
היה ברור מדברים איתי על השחקן החשוב גיא אם 4 פעמים אולסטאר ליד דוראנט וקרי וקלי גם אני אולסטאר , בינוני הגנתית חלש באחד על ה1 ופרימטר, ללא מגני פרימור וקלעים האמת נחשפת לאור
אל תהיה כזה קיצוני. איבד ביום אחד את KD, קליי ואיגי. נשאר לגמרי לבד, עם כמה ילדים שהוא לא ידע עד אתמול איך קוראים להם, ולא בטוח שהיום. ייאוש.
111 נקודות ב3 רבעים איפה דרימונד ההגנתי ?
תשמע, אני גם חושב שההייפ סביב גרין היה טיפה יותר מידי אבל בחיאת..
זה לא משחק מייצג, שלא לדבר על זה שהוא היחיד בקבוצה שיכול בכלל להגן..
ומה לגבי ההתקפה 6 נקודות ה1-4 מהשדה 3 אסיסטים, כשאין את קליי דוראנט וקרי שמושכים הגנות הוא לא מסוגל לעשות כלום זה היכולת האמיתית שלו, כמו שהייתה תמיד
התקפית הוא בהחלט לא מדהים, אפילו שאני תמיד אזכור לו את משחק 7 נגד קליבלנד ב2016.
נתן שם הופעה לפנתיאון, היחיד שהופיע.
גרין היה חלש עונה שעברה בהגנה ובחרו בו לחמישיית הגנה זה חרפה כי לא ראו משחקים בטח גם השנה יבחרו בו חחח
מי שחשב שהקליפרס יבואו לנוח בעונה הסדירה… הם הולכים העונה להעביר מסר ולבוא בכל הכוח לפלייאוף. גם בהילוך 1 הם מנגבים 90 אחוז מהליגה. גורג זה תעודת ביטוח לפלייאוף לא יותר.
בקיצור, אתה נותן את ה-OK הסופי לעגלה, לעבור מעכשיו לקליפרס?
נו ברור זה היה הגיף שבחרתי עבורם השנה:
https://giphy.com/gifs/afv-funny-fail-lol-l4Ki4oD7OfUMZMGHu
טוב לקליפרס יש את פיניקס ושארלוט לעוד שני נצחונות קלים ואז משחק חוץ אצל יוטה שאני מאוד מחכה לו.
לדעתי יוטה מהיחידות בליגה שיוכלו להתמודד עם ההגנה של הקליפרס – יהיה משחק אש.
דנבר, בטח אצלה בבית, על רכבת של שחקנים עם רגליים זריזות, תמיד מכשול קשה.
אל תזלזל ביוסטון, עם שני הפנומנים.
והלייקרס, נדבר אחרי שיהיה שם הרכב סופי ובכלל יחליטו איך זה נראה.
דנבר גם אצלי ברשימה, ללא ספק.
יוסטון כרגע פחות, בעיקר מכיוון שאין להם הגנה להתמודד עם צבא הפורוורדים של הקליפרס.
הלייקרס צריכים עוד זמן להתחבר (כמו כל קבוצה של לברון) לפני שאני אחליט לגבייהם (הלייקרס עם הפוטנציאל הגבוהה מכולם לטעמי, כולל הקליפרס.)
1+
אני גם חושב שיוטה היחידה שתיתן לה פייט וזה יהיה בגמר המערב. 4-2.
יוטה ירמסו בפלייאוף תלוי ביריבה אבל לדעתי לא עוברים סיבוב
יוטה יקלעו 60 נק מול הקליפרס
לו וויליאמס, בוורלי, הראל, ועוד 3 שחקנים, על כריס פול…
בוורלי (דאז), 5.5 מיל'. לו-וויל, 8 מיליון… הראל, 6 מיליון… אין דברים כאלה.
מורי תופס את הראש היום על הטרייד הזה.
במבט לאחור מדובר באחד הטריידים הגרועים שהיו.
למה? באותה עונה רק ההאמסטרינג של פול הכריע אותם מהגמר, שכנראה היו לוקחים. ושנה לאחר מכן גם הפסידו לאלופה. מי מבטיח שללא הטרייד הם היו מגיעים לזה? מה מבטיח שבשיטה של דאנטוני, ליד הארדן, השחקנים האלה נותנים מה שהם נותנים עכשיו?
במשפט האחרון אתה אומר, "כנראה היו לוקחים", ובאחרון, "מי אמר שהיו נותנים"… לא הולך יא חביבי. או ש, או או ש.
המציאות היא אחת: לא לקחו בעבר. זה נכשל. האם היו לוקחים בעתיד? יש מצב. יש אינדיקציות יפות.
בכל מקרה, טרייד מוצלח – זה בטח ובטח לא היה
כי ההימור על ההמסטרינג של פול היה מוטעה מיסודו (לדעתי), ואמרתי את זה עוד בזמן הטרייד.
הריצה ב2018 בהחלט הייתה מרשימה, אבל שם זה נגמר.
במצב הנוכחי אני גם חושב שזה טרייד שהיה טעות, בטח כשאני רואה את השלישייה הזו בקליפרס. אבל מה מבטיח שהם היו משחקים ככה ביוסטון ליד הארדן. סגנון המשחק של הקליפרס ויוסטון שונה לגמרי.
אז ככה:
הארל זה הארל.
לו זה לו.
ובברלי זה בברלי.
אלה שלושה שחקנים שמשחקים אותו דבר ויהי מה. שני לוחמים שעושים את המקסימום ממה שנותנים להם וקלעי חסר מצפון.
לא השתמשו בוויליאמס מספיק ביוסטון, זה נכון, אבל בטח השימוש בו היה עולה.
כי השיטה של דאנטוני זה תן את הכדור להארדן (או נאש בזמנו) ותן לו ליצור בפיק נ' רול, כאשר האחרים עומדים וזורקים כאשר מוסרים להם. כל השאר כמעט לא מעורבים במשחק אלא אם אתה הגבוה שחוסם כל הזמן (ע"ע קפלה).
עובדה שהם היו שם, ו-וויליאמס לא היה כזה טוב שויתרו עליו, כולל על השניים האחרים. השיטה של יוסטון לא מתאימה לכל אחד. בקליפרס, למרות קוואי הכדור עובר הרבה יותר ידיים והם באים לידי ביטוי (יותר וויליאמס מקבל החלטות), בברלי והראל משפיעים בעיקר בהגנה (והראל בריבאונד)
שום דבר, ללא ספק יש הבדל רציני בצורת המשחק.
אני פשוט מאז ומתמיד בדעה שכריס פול הוא אוברייטד מטורף (מודה שאני הייטר שלו).
בנוסף – מי היה יכול לדעת שהראל יתפתח להיות כזה שחקן בזמן הטרייד? כנראה שאף אחד.
אבל שוב – אפילו שהייתי נגד הטרייד גם בזמן האמת, האמירה שלי הייתה במבט לאחור.
דרך אגב, לא זכור לי שיוסטון עם השלישייה הזו הגיעה יותר רחוק מאשר יוסטון עם פול (תקן אותי אם אני טועה).
השלישייה הזו התפתחה למה שהיא הפכה כי השיטה השתנתה והם קיבלו הרבה יותר מרחב לפעולה, במיוחד וויליאמס (שבזמנו פילי ויתרה עליו כדי לתת את המושכות להולידיי).
דוגמא הפוכה: מונטה אליס היה מצויין בדאלאס ונפל בפייסרס. עניין של סיטואציה.
הארל היה כבר אז לזכרוני.
ובברלי היה מצוין.
בוויליאמס לא השתמשו מספיק אבל הוא סוג של הציל אותם בפלייאוף אם אני לא טועה.
הראל היה אות חיה (או מפלצת אנרגיה) כמו עכשיו, פחות היכולות ההתקפיות שלו שמאוד השתפרו. אבל ראו בו מיני-מי של ההוא מדנבר (ששיחק שנה שעברה ביוסטון, שכחתי את שמו, שהיה מצויין באליפות העולם ב-2014 – קנת' פאריד), שחקן נמוך מדי לעמדה שללא קליעה מלבד דאנק
הראל היה סביר בזמח הטרייד, לא המפלצת מהספסל שהוא היום.
מסכים שיש פה הרבה עניין של סיטואציה והשאלה "מה אם?" בהחלט בעייתית פה.
יוסטון בהחלט הגיע יותר רחוק עם פול, אבל המטרה המוצהרת הייתה אליפות וכמו שפול נתן הוא גם נפצע ואז לקח.
סך הכל אבל מסכים איתך.
גם במבט בזמן הטרייד.
מודה שבזמן הטרייד לא חשבתי שזה טוב, רק כי לא חשבתי שפול והארדן יכולים לשחק ביחד(ואני חושב שטעיתי לאור השנתיים שלהם ביחד). אבל פול היה שחקן הרבה יותר טוב מכל אחד מהם בזמן הטרייד.
טוב, נמצא הסדק בקליפרס! החמישיה השלישית שלהם ממש רעה.
צריך להזדרז ולפתוח פער שלילי יפה. ואז לתפוס אותם לא מוכנים בגארבג'!
איך אני אוהב את מוטלי. הטורף 2 עם קליעה.
💯
חחח..
וגם שם יש פנינים כמו טרנס מאן ומוטלי
במבט לאחור טרייד נוראי כי בעוד הארל בברלי ולו מגיעים לשיא פול ירד. אם היה להארדן את אלו עכשיו היה לו טוב.
דבר שני זה מראה כמה דאנתוני מאמן מקובע.
סוויט לו היה שחקן של 17 נק מהספסל גם ביוסטון את הנק הוא שם בכל קבוצה שהיה גם בפילי. אבל שיש סקורר כמו הארדן ככה זה חברים זה לא קשור לסוויט לו.
דבר שלישי בלי פול גורג איש לא מבטיח אליפות לקליפרס למרות שגם בלעדיו הם הפייבוריטים שלי אז חכו.
שוב במבט לאחור אחד הטריידים הגרועים בהיסטוריה